امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
استاندار گیلان خبر داد

امدادرسانی به مناطق درگیر برف با بالگرد در گیلان

امدادرسانی به مناطق درگیر برف با بالگرد در گیلان به گزارش هم ماشین ایسنا/گیلان استاندار گیلان از امدادرسانی به مناطق درگیر برف بوسیله بالگرد آگاهی داد و اظهار داشت: همه بخش ها در كوشش برای برقراری وضعیت عادی در استان هستند.


ارسلان زارع در گفت وگو با بخش خبری ساعت ۱۳ شبكه خبر، به جلسه ستاد مدیریت بحران استان كه بامداد امروز با موضوع بررسی وضعیت آب و برق با حضور دكتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و دكتر اردكانیان وزیر نیرو برگزار شد، اشاره و اشاره كرد: وزیر نیرو در این نشست بیان داشت كه بارش برف چهار روز اخیر در گیلان ۲۷ برابر میانگین كشوری بوده كه ۸۵ درصد خطوط انتقال برق استان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی با اشاره به اینكه بر اثر ریزش برف در گیلان، ۱۹ پست ۶۶ كیلووات و دو پست فوق توزیع ۲۳۰ كیلوولت از مدار خارج شده بود؛ اظهار داشت: الان تنها سه پست در مدار قرار ندارد.
استاندار گیلان با یادآوری اینكه برق بیشتر از ۲۵۰ هزار مشترك بر اثر بارش برف قطع شده بود، اشاره كرد: با تاكید وزیر نیرو و با تلاش های صورت گرفته از طرف اكیپ های امدادی و نیز نیروهای اعزامی از سایر استان ها؛ الان برق قسمتی از مناطق وصل شده و تنها ۶۰ هزار مشترك فاقد برق هستند كه پیش بینی می شود تا اختتام وقت وقت امروز این رقم به ۱۰ هزار كم شود.
نماینده عالی دولت در گیلان از بازگشایی راه های روستایی استان آگاهی داد و اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته معابر همه روستاها تا یكشنبه شب باز شود.
زارع از امدادرسانی به مناطق درگیر برف بوسیله بالگرد آگاهی داد و اظهار داشت: همه بخش ها در تلاشند تا وضعیت استان در اسرع وقت به حالت عادی بازگردد.




منبع:

1398/11/24
19:06:54
5.0 / 5
3940
تگهای خبر: آب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.