امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

برخورد مرگبار دو خودرو در شهر زنجان

برخورد مرگبار دو خودرو در شهر زنجان هم ماشین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اظهار داشت: شب گذشته عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی سبب كشته شدن دو نفر شد.


علی اصغر شیرمحمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: شب گذشته عدم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی سبب كشته شدن دو نفر شد.
این مسئول افزود: شب گذشته بر اثر تصادف یك دستگاه پژوپارس و یك دستگاه پژو 405، دو نفر جان خودرا از دست داده و دو نفر دیگر باز مجروح شدند.
وی با اشاره به اینكه در این تصادف پژوپارس از سمت میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و پژو 405 باز از سمت صدرجهان پایین به بالا در حركت بوده است، اضافه كرد: این تصادف به سبب عدم توجه راننده پژوپارس به چراغ قرمز رخ داده و در اثر شدت برخورد به سبب سرعت بالای خودروها در ساعت سه بامدادان رخ داده است.
شیرمحمدی اشاره كرد: در اثر این حادثه، راننده و سرنشین پژوپارس كشته شده و دو سرنشین خودروی 405 باز مصدوم می شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان، راننده و سرنشین خودروی پژوپارس را اولین كشته شدگان تصادفات رانندگی داخل شهری در زنجان اعلام نمود و تصریح كرد: طبق آمار در 10 روزه نخست امسال آمار تصادفات خسارتی و مصدومی در داخل شهر كاهش یافته است و با عنایت به بارندگی هایی كه در ایام اخیر وجود دارد، انتظار توجه و باز رعایت علائم راهنمایی و رانندگی بیشتر از پیش وجود دارد.



1398/01/11
15:34:18
5.0 / 5
5357
تگهای خبر: پلیس , تصادف , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.