امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

متخصصان قمی هنرمندانه، نخستین نمونه كرونا را تشخیص دادند

متخصصان قمی هنرمندانه، نخستین نمونه كرونا را تشخیص دادند به گزارش هم ماشین قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، بیان نمود: استان قم نخستین استانی بود كه توانست ویروس كرونا را كشف كند ولی دشمنان به دنبال تفرقه افكنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند كه جایگاه قم را تضعیف كنند اما این پزشكان قمی بودند كه هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند.


به گزارش هم ماشین به نقل از ایسنا، به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی، دكتر بیژن سلیمان پور معاون استاندار قم در گفت وگویی اظهاركرد: كادر بهداشت و درمان قم مقتدرانه در میدان حاضر شدند و قدردان زحمات پزشكان و پرستاران و كادر بهداشتی هستیم.
وی اضافه كرد: مردم و خیرین با همدلی كادر بهداشت و درمان استان را همراهی می كنند و با این روحیه همدلی با توكل به خدا كرونا را شكست می دهیم.
معاون استاندار قم بیان نمود: آمریكایی ها كه ادعای بهداشت و درمان در دنیا را می كردند، در جریان كرونا با مشكل برخورده و حتی پرستاران آنها هم كیسه زباله به تن می كنند.
وی اظهار داشت: استان قم نخستین استانی بود كه توانست ویروس كرونا را كشف كند ولی دشمنان به دنبال تفرقه افكنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند كه جایگاه قم را تضعیف كنند اما این پزشكان قمی بودند كه هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند.



1399/01/15
12:50:34
5.0 / 5
3202
تگهای خبر: تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.