امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ عنوان كرد

تغییر ترافیكی در چند خیابان ولنجك

تغییر ترافیكی در چند خیابان ولنجك به گزارش هم ماشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت ترافیك به منظور حل مشكل ترافیك تقاطع غیر هم سطح چمران به ولنجك اطلاع داد.



به گزارش هم ماشین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در اینباره گفـت: با آغاز به كار تقاطع غیر هم سطح چمران به ولنجك در ماهی كه گذشت، حجم ترافیك در محدوده خیابان مقدس اردبیلی مشكلاتی را برای رانندگان بوجود آورده بود كه در همین راستا هم اقداماتی برای حل این مشكل از جانب پلیس راهور و شهرداری تهران در دستور كار قرار گرفت.
وی با اشاره به اینكه برای حل این مشكل در هفته گذشته جلسه ای میان پلیس و مسؤلان شهرداری تهران برگزار شد، خاطرنشان كرد: در همین راستا مسیر حركت در خیابان الف در محدوده خیابان مقدس اردبیلی در موقعیت شمال به جنوب در آمد اما با بررسی های كارشناسی و پیگیری های پلیس راهور باردیگر این خیابان به صورت جنوب به شمال درآمد.

به قول رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ورودی خیابان ب هم كه به سمت بزرگراه شهید چمران بود برای گردش به چپ ممنوع گردید تا كسانی كه قصد ورود به بزرگراه شهید چمران را دارند از خیابان شاد آور تردد كنند.




1398/08/08
15:02:01
5.0 / 5
4557
تگهای خبر: بزرگراه , پلیس , ترافیك , تردد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.