امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ثبت ركورد سنگین ترین روز عملیات اربعین خروج ۲۴۰ هزارنفر از كشور طی ۱۲ ساعت

ثبت ركورد سنگین ترین روز عملیات اربعین خروج ۲۴۰ هزارنفر از كشور طی ۱۲ ساعت به گزارش هم ماشین فرمانده قرارگاه مركزی اربعین ناجا از خروج ۲۴۰ هزار زائر اربعین از كشور از صبح امروز تابحال خبرداد.


به گزارش هم ماشین به نقل از ایسنا، سردار محسن فتحی زاده اظهار داشت: امروز یكی از سنگین ترین روزهای عملیات اربعین را پیش رو داشتیم و مرزهای شلمچه، چذابه و مهران از تراكم جمعیتی بسیاری برخوردار بودند. به علت محدودیت هایی كه برای انتقال زائرین از مرز به شهرهای عتبات عالیات وجود دارد، شاهد كندی تردد در این مرزها هستیم ازاین رو سفارش كردیم زائرین در شهرهای مسیر و یا موكب ها استراحت كرده و مدتی صبر و تحمل داشته باشند تا بعد از كاهش تراكم بتوانند به راحتی از مرزها عبور كنند.
وی تصریح كرد: همینطور به لحاظ محدودیت های حمل و نقل كه در مرزهای شلمچه و چذابه به وجود آمده، با كندی تردد مواجه شدیم و مسؤلان درصدد هستند با همكاری و هماهنگی دستگاه ها، این مشكل را مرتفع كنند؛ از جانب دیگر ناچار شدیم زائرین را در موكب ها اسكان دهیم تا در آن سوی مرز كمتر معطل شده و گرفتار مشكل نشوند.
برپایه اعلام سایت پلیس، فرمانده قرارگاه مركزی اربعین ناجا خاطرنشان كرد: به علت تراكم جمعیت، امكان تردد در مرز چذابه وجود نداشته و همین مساله سبب شده تا اختلالاتی در این امر به وجود بیاید بدین منظور از زائرین خواستیم در مراكز اقامتی و موكب ها استراحت كنند تا وقتی شرایط آماده تر شد به سفر خود ادامه دهند.
فتحی زاده همینطور به تراكم جمعیت در مرز مهران اشاره نمود و اظهار داشت: از آغاز صبح امروز تا این لحظه ۲۴۰ هزار نفر موفق به عبور از مرزهای چهارگانه شده اند كه از این تعداد بیشتر از ۱۲۵ هزار نفر از مرز مهران؛ ۵۷ هزار زائر از مرز شلمچه، ۳۱ هزار نفر از مرز چذابه و مابقی از مرز خسروی عبور كرده اند.




1398/07/19
19:26:01
5.0 / 5
4157
تگهای خبر: پلیس , تردد , حمل و نقل , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.