امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

اسامی نفرات برتر كنكور 98 اعلام شد، تهرانی ها در صدر

اسامی نفرات برتر كنكور 98 اعلام شد، تهرانی ها در صدر به گزارش هم ماشین، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری ۹۸ در گروه های آزمایشی پنجگانه اعلام گردید.


به گزارش هم ماشین به نقل از ایسنا، برپایه اعلام سنجش سازمان آموزش كشور، اسامی نفرات برتر داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۸ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، ؛ علوم آزمایشی هنر و زبان های خارجی منتشر گردید.
بر این اساس، "علیرضا سخایی راد" از اهواز، "محمد صادق مجیدی یزدی "از تهران، "دانا افاضلی" از تهران، "آریا جلالی" از لاهیجان، "علی عباسی" از شهركرد، "سید ارشان دلیلی" از ساری، "پارسا امینی" از مشهد، "فاطمه جعفری" از تهران، "مهران منتظر" از تفت و "محمد مهدی ابوترابی" از تهران به ترتیب رتبه های اول تا دهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را ازآن خود كردند.
در گروه آزمایشی علوم تجربی "ایزدمهر احمدی نژاد" از تهران، "محسن راستكار" از تبریز، " فرهنگ امیری" از شیراز، "رسا ظفری" از تبریز، "محمدرضا ارشدی صوفیانی" از تبریز، "امیر رضا بسكابادی" از مشهد، "گلسا مصباحی" از شیراز، "ریحانه فرخی ملكی" از رشت، "سیاوش كیانپور" از اهواز، "امیر حسام زارع" از بیرجند، "سید مهدی زارع زاده ابرقویی" از ابركوه هم به ترتیب رتبه های اول تا دهم را به دست آوردند.
درگروه آزمایشی علوم انسانی هم "فاطمه شب خیز" از لار، "مریم اسماعیلی" از تهران، "امین ایمانپور" از تبریز، "سیده آمنه موسوی لقمان" از بهار، "علی هاجیان" از لار، " فاطمه رستموندی آغمیونی" از تهران، "محمد عرفان هوشیاری" از تهران، "آتنا طاهری" از تهران، "محمد حسین سه دهی" از تهران و "ملیكا دادخواه تیرانی" از اصفهان هم رتبه های یك تا دهم این گروه را كسب كردند.
"سارا سادات كریمی" از تهران، "صبا محمدی مفرح " از تهران، "پریا سینائیان" از تهران، "مرجان حاتمی ورزنه" از تهران و "پارسا رحمان مشهدی" هم از تهران رتبه های یك تا پنج گروه آزمایشی هنر را از آن خود كردند.
در گروه آزمایشی زبان های خارجی هم "صالح شاملو احمدی" از تهران، "امیرشایان چادگانی پور " از اصفهان، "شهریار رجائی فیروزآبادی" از تهران، "پریناز باستانی" از تهران و "كسری محمدی" از تهران رتبه های یك تا پنج را به دست آوردند.



1398/05/15
12:49:41
5.0 / 5
4691
تگهای خبر: آب , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.