امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

اعطای ۲۷۰۰ فقره وام ارزان قیمت كارآفرینی از طرف بنیاد مستضعفان

اعطای ۲۷۰۰ فقره وام ارزان قیمت كارآفرینی از طرف بنیاد مستضعفان هم ماشین: بنیاد مستضعفان به منظور رونق كسب و كار و احداث اشتغال در مناطق محروم كشور تابحال بیشتر از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه ای كم بهره را مورد تصویب قرار داده است.



به گزارش هم ماشین به نقل از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در امتداد به گردش انداختن طرح های اشتغال زا در حوزه صنعت، خدمات و كشاورزی و باز كاهش بیكاری و احداث اشتغال در مناطق محروم كشور خصوصاً مناطق محروم روستایی تابحال ۲ هزار و ۷۶۵ فقره وام یارانه ای كم بهره برای پرداخت به واجدان شرایط تصویب كرده است.
این وام ها برمبنای تفاهم نامه ای كه میان بنیاد علوی بعنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، یك بانك خصوصی، استانداری ها و معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری منعقد شده، پرداخت میگردد.
تسهیلات اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی برای اجرای طرح های مختلف كشاورزی، صنعت و همین طور خدمات در روستاها مورد استفاده قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش، این بانك تا كنون بیشتر از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی یارانه ای كم بهره در كشور را مورد تصویب قرار داده است كه از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۳ فقره قرارداد منعقد شده و تا كنون ۱۲۹۱ طرح كارآفرینی با تسهیلات یارانه ای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مبلغ ۳۹۴۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده كه در مجموع برای ۹۶۳۵ نفر در كشور اشتغال به وجود آورده است.
گفتنی است امروز محمد سعیدی كیا رئیس بنیاد مستضعفان به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی سفر به استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه همزمان تعدادی از طرح های كارآفرینی و اشتغالزایی كشور شركت خواهدنمود.

1397/09/20
14:23:34
5.0 / 5
4406
تگهای خبر: اشتغال , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.