امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

بارش باران، برف و مه گرفتگی در جاده های كشور

بارش باران، برف و مه گرفتگی در جاده های كشور هم ماشین: رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور آخرین وضعیت راه های كشور را شرح داد و از بارش برف، باران و مه گرفتگی در بعضی محورها اطلاع داد.



سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی راه های كشور اظهار نمود: هم اكنون بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد می باشیم.

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور با اشاره به بارندگی در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان افزود: در محورهای اردستان-نائین و خور-جندق در استان اصفهان، بانه-سقز، مریوان–سنندج و بیجار-مریوان در استان كردستان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران، محدوده ولی آباد در محور كرج-چالوس، محدوده كدوك در فیروزكوه و آمل در استان مازندران بارش باران مشاهده می گردد.

وی با اشاره به وجود مه گرفتگی در بعضی محورها به تشریح آنها پرداخت و اظهار داشت: این پدیده در استان خراسان شمالی و همین طور در محورهای سراب – اردبیل و هشترود – زنجان در استان آذربایجان شرقی، محدوده لاریجان در محور هراز و محدوه ولی آباد در محور كرج-چالوس دیده می گردد.

سرهنگ رحمانی همینطور از یك طرفه شدن جاده چالوس اطلاع داد و اظهار داشت: ساعت یك طرفه شدن بر مبنای ترافیك محور و اعلام پلیس محلی اعلام می گردد.




1396/12/04
11:59:31
5.0 / 5
5188
تگهای خبر: آب , پلیس , ترافیك , جاده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.