امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
استاندار خوزستان:

۲۵۱۴ واحد مسكن مهر در ۱۳ شهر استان خوزستان واگذار شد

۲۵۱۴ واحد مسكن مهر در ۱۳ شهر استان خوزستان واگذار شد به گزارش هم ماشین استاندار خوزستان اظهار داشت: دو هزار و ۵۱۴ واحد مسكن مهر در ۱۳ شهرستان استان به بهره برداری رسید و واگذار شد.



به گزارش هم ماشین به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی قبل از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح و واگذاری گروهی زمین و همینطور آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سرتاسر کشور، در جمع خبرنگاران اظهار نمود: امروز دو هزار و ۵۱۴ واحد مسکن مهر در ۱۳ شهرستان استان از راه ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور به بهره برداری رسید و واگذار شد.
وی اضافه کرد: این تعداد زمین متقاضی داشته اند که تحویل داده شد؛ حدود ۱۲ هزار واحد دیگر وجود دارد که هفت تا هشت هزار آن متقاضی ندارد اما مابقی که متقاضی دارند، در حال انجام می باشد.
استاندار خوزستان با اشاره به بعضی مشکلات حقوقی و پیچیده برخی زمین ها، خاطرنشان کرد: تیم جدید راه و شهرسازی فعالانه ورود و اغلب آنها را حل کرد؛ به صورت مثال در خرمشهر مشکل مربوط به اتحادیه ها بود که آنرا حل کرد و بزودی کار آنها شروع می شود.
شریعتی افزود: کارهای دو هزار واحدی نفت اهواز به خوبی پیش رفته است که هفته آینده جلسه ای در مورد حل مشکلات آن هم برگزار می شود؛ برای آنچه متقاضی دارد تلاش بر رفع مشکلاتش آن می شود تا کار به صورت سریع شروع شود و به پایان برسد.
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اگر متقاضی پیدا شود، ما متعهد هستیم که حتما تحویل دهیم؛ در ادامه به طرح اقدام ملی رئیس جمهور اشاره نمود و اظهار داشت: در این طرح، ۲۸ هزار نفر واجد شرایط وجود دارد و تابحال ۲۴ هزار قطعه زمین برای این کار مشخص شد و از این ۲۸ هزار نفر، ۱۸ هزار ثبت نام شده اند که از این تعداد ۶ هزار نفر بارگذاری و ثبت نام خویش را تکمیل کردند اما مابقی فقط ثبت نام اولیه را انجام دادند.
شریعتی اضافه کرد: ۶ هزار نفر احراز هویت شده اند و پنج هزار قطعه زمین برای واگذاری آماده شده است؛ سه هزار و ۴۱۸ نفر پرداخت اولیه کردند تا اتصال پروژه آنها صورت گیرد و کار به آنها اختصاص یابد.
وی تاکید کرد: سایران متقاضی هم باید سریع تر کدگذاری کنند و از ۱۲ هزار نفر باقیمانده درخواست می شود تا برای بارگذاری و تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه کار جدی است و فقط تبلیغاتی نیست، عنوان کرد: اگر افراد ثبت نام خویش را کدگذاری کنند و احراز هویت شوند، آماده ایم تا با نخستین قسط زمین ها را تحویل دهیم و شرایط را برای ساخت مسکن اولی ها و کسانی که در قالب اقدام ملی قرار می گیرند، فراهم نماییم.
شریعتی به مشکلاتی در مسکن مهر اشاره نمود و اظهار داشت: این مشکلات از بابت جای گذاری و… بوده اند که رفع شده اند و با استفاده از تجارب گذشته، طرح اقدام ملی در حال انجام می باشد و رغبت به سمت به آن بیشتر است تا در استان، آنچه میزان تعهد ما است، به خوبی صورت گیرد.


منبع:

1399/08/03
23:49:07
5.0 / 5
1457
تگهای خبر: تبلیغات , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.