امروز: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۶۰۰ خانه سازمانی تاکنون به فروش رسیده است

۱۶۰۰ خانه سازمانی تاکنون به فروش رسیده است به گزارش هم ماشین، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از فروش 1600 خانه سازمانی آگاهی داد و اظهار داشت: تعدادی از این واحدها قبل از انقلاب تولید شده که برمبنای قانون باید تخلیه و فروخته شود.



به گزارش هم ماشین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری درباره ی برنامه تخلیه و فروش خانه های سازمانی اظهار داشت: این طرح شامل خانه هایی می شود که از سالهای قبل و تعدادی از آنها حتی قبل از انقلاب در قالب طرح خانه های سازمانی با منابع دولتی تولید شده است.
وی اضافه کرد: حدود ۶ هزار واحد از این خانه ها شناسایی شده و بیش از ۱۶۰۰ واحد نیز تا حالا به فروش رسیده است که سایر آنها نیز باید حتما تخلیه و به استناد قانون فروخته شوند و وجوه حاصل از آن به خزانه دولت واریز خواهد شد.
فخاری اشاره کرد: این طرح شامل خانه هایی که به عنوان اموال دستگاه های دولتی در اختیار و مالکیت این دستگاهها جهت استفاده پرسنل قرار دارد، نمی گردد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: مسئولیت اصلی شناسایی در این طرح بر عهده وزارت اقتصاد است و سازمان ملی زمین و مسکن در مقام اجرا کمک می نماید و البته خود دستگاهها نیز باید نسبت به فروش این خانه ها اقدام نمایند.
وی با اعلان اینکه هیچ قالبی برای نگهداری خانه های سازمانی در کشور وجود ندارد، اضافه کرد: با قاطعیت آن دسته از کسانی که خارج از قاعده قانونی واحدهای مسکونی را تحت عنوان خانه سازمانی در اختیار گرفته اند، تخلیه خواهیم کرد.


منبع:

1401/06/27
09:55:36
5.0 / 5
317
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , دستگاه , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
© تمامی حقوق معنوی سایت هم ماشین محفوظ و کپی برداری ممنوع می باشد.
    استفاده از مطالب سایت هم ماشین با ذکر نام و لینک منبع مجاز است.